مباني نظري و پيشينه تحقيق اضطراب شناختي و جسماني

مباني نظري و پيشينه تحقيق اضطراب شناختي و جسماني

اين نوشتار مباني نظري و پيشينه تحقيق اضطراب شناختي و جسماني ورزشكاران را در پژوهش هاي داخلي و خارجي مورد بررسي قرار مي دهد.


مشخصات فايل

تعداد صفحات 41
حجم 76 كيلوبايت
فرمت فايل اصلي docx
دسته بندي روانشناسي و علوم تربيتي


توضيحات كامل

اين نوشتار مباني نظري و پيشينه تحقيق اضطراب شناختي و جسماني ورزشكاران را در پژوهش هاي داخلي و خارجي مورد بررسي قرار مي دهد. 

 

 

 

اضطراب يكي از حالات ناخوش آيند هيجاني است كه ميزان اندك آن در دستيابي به موفقيت موثر و بيش از حد آن مخرب است  (هامر ، 1995). تعريف عملياتي اضطراب شناختي و جسماني عبارتند از امتيازي كه فرد از پاسخ به پرسشنامه اضطراب شناختي و جسماني بدست مي آورد .براي اندازه گيري اضطراب شناختي و جسماني  از مقياس اسميت (1990) استفاده شد.يك آزمون خود گزارشي چند بعدي است كه به منظور سنجش اضطراب جسماني و شناختي ساخته شده است . اين آزمون داراي 21 عبارت مي باشد و هر آزمودني به سولات از اصلاٌ ، كمي ، در حد متوسط ، بسيار زياد پاسخ مي دهد  و براي سنجش 3 زير مقياس است . اين زير مقياس هاي عبارتنداز ؛ اضطراب جسماني ( آيتم هاي 1-4-8-11-12-15-17-19-21 ) ، نگراني ( آيتم هاي 3-5-9-10-13-16-18 ) و عدم تمركز (آيتم هاي 2-6-7-14-20) . 

 

 


كشاورزي و پوران (1389) در تحقيقي راهبردهاي مقابله اي در پيش بيني اضطراب شناختي – جسماني و اعتماد به نفس ورزشكاران انفرادي و تيمي مورد بررسي قرار داده و يافته ها نشان داد كه بين راهبردهاي مقابله اي مبتني بر عمل و هيجان با اضطراب شناختي – جسماني و بين راهبردهاي مقابله اي مبتني بر عمل با اعتماد به نفس ورزشي، رابطه معنا دار وجود داشت. راهبرد هاي مقابله اي مبتني بر عمل و راهبردهاي مبتني بر هيجان 779/. واريانس اضطراب شناختي – جسماني و 541/. واريانس اعتماد به نفس ورزشي راتبيين كردند. نتيجه اين كه راهبردهاي مقابله اي مبتني بر عمل اضطراب شناختي _ جسماني راكاهش و اعتماد به نفس ورزشي را افزايش مي دهد  اما راهبردهاي مقابله اي مبتني بر هيجان، تاثير بر عكس دارد.

 

 

 

 اضطراب شناختي 

اضطراب شناختي مولفه رواني اضطراب است و با انتظارات منفي و نگراني هاي شناختي درباره خود و موقعيت و پيامدهاي احتمالي (مثل احتمال شكست) مشخص مي شود.اضطراب بدني مولفه جسماني اضطراب است و ادراك فرد از پاسخ هاي فيزيولوژيك و برانگيختگي منفي را نشان ميدهد.(مارتنز ، 1990) 
اضطراب شناختي به تفكرات همراه با اضطراب جسمي اشاره دارد. تفكر اضطرابي شامل نگراني، دلواپسي، خود كم بيني و مطمئن نبودن به خود است  (سواين و جونز، 1993).

 

 

 

 اضطراب جسماني

هنگام اضطراب فرد دچار تغييرات جسمي انگيزشي مي شود، از جمله افزايش ضربان قلب، بالا رفتن فشار خون، ناراحتي هاي دستگاه گوارش، تنگي نفس، برافروختگي پوست و امثال آن. اين علائم شبيه علائم هيجان است (البته كاملا همان تغييرات نيست). تغييرات جسماني همراه با اضطراب را اضطراب جسمي گويند  (مارتنز و همكاران  1990).
 

 

 

 

 

 

 


فهرست مطالب

تعريف نظري اضطراب شناختي و جسماني

تعريف عملياتي اضطراب شناختي و جسماني

فصل دوم چارچوب نظري و پيشينه پژوهش اضطراب شناختي و جسماني

مقدمه 19
2-2- مباني نظري اضطراب 20
 2-2-1-اضطراب شناختي23
 2-2-2- اضطراب جسماني23
2-3- انواع اضطراب 23
2-4- نظريه هاي اضطراب24
 2-4-1-نظريه اضطراب چند بعدي 25
 2-4-2- نظريه فاجعه 25
 2-4-3- نظريه اضطراب بهينه 26
2-5- چگونگي اندازه گيري اضطراب 26
2-6- نشانه هاي اضطراب 27
2-7- سبب شناسي و درمان اضطراب از ديدگاه روان كاوي ، رفتاري و شناختي 27
 2-7-1- نظريه روان پويشي 27
 2-7-2- نظريه رفتاري28
 2-7-3- نظريه شناختي 29
 2-7-4- نظريه طرحواره بك 32
2-8- مدل شناختي كلارك و ولز32
 2-8- 1- الگوي شناختي اضطراب اجتماعي راپي و هيمبرگ ( 1997 
2-18- مروري بر پژوهشهاي پيشين
 2-18-1- تحقيقات انجام شده در داخل كشور
 2-18-2-تحقيقات انجام شده در خارج از كشور
2-19- جمع بندي سوابق پژوهش و چشم انداز

منابع و مآخذ 

 


توضيحات بيشتر و دانلود



صدور پيش فاكتور، پرداخت آنلاين و دانلود



موضوعات مرتبط:

برچسب‌ها: مباني نظري و پيشينه تحقيق اضطراب شناختي و جسماني،

ادامه مطلب
[ ۲۸ دى ۱۳۹۸ ] [ ۰۷:۳۵:۵۲ ] [ مهي ]
[ نظرات (0) ]

سفارش لينك سازي داخلي سايت شما

پروژه لينك سازي داخلي سايت

اگر استراتژي هدفمندي براي لينك سازي داخلي سايت خود نداشته ايد، متاسفانه دير يا زود سايت شما در آخرين صفحه از نتايج گوگل خواهد بود. !

در صورتي كه هر كدام از صفحات سايت شما فاقد هرگونه لينك داخلي باشند از نظر گوگل به عنوان صفحه بي هويت يا Orphan Pages شناخته مي شود.

همين امروز با سرمايه گذاري در پروژه سئو لينك سازي داخلي ميتوانيد جريان زندگي را براي هميشه در سايت خود را مجدد فعال كنيد.

 

گوگل تاكنون بيش از 250 فاكتور مهم براي رتبه بندي سايت ها در نظر گرفته است كه در بين تمامي اين فاكتور ها، لينك سازي يا Link Building به شدت مي درخشد و جز برترين فاكتور هاي مهم رتبه بندي در گوگل مي باشد .

لينك سازي داخلي سايت گنجينه پنهان و ستون فقرات سئو سايت مي باشد چون تاكنون تحت هيچ عنواني نمي توان از آن چشم پوشي كرد.

صفحات جديد زماني توسط ربات هاي گوگل بررسي مي شوند كه از صفحه اي ايندكس شده، ميانبري بين صفحات ايجاد شده باشد.

هدف گوگل در استفاده از لينك هاي داخلي دسترسي راحت به محتواي جديد و درك ارزشمندي يك صفحه در سايت است مثلا سايتي محتواي تازه اي ايجاد كرده اما هيچ لينك داخلي از ساير صفحات سايت براي آن ايجاد نشده باشد ربات هاي خزنده گوگل هيچوقت متوجه صفحه جديد سايت نمي شوند و  هيچ اتفاق خاصي براي جايگاه و رتبه سايت رخ نميدهد.

لينك سازي داخلي سايت نوعي سيگنال مثبت براي موتورهاي جستجوست كه اين صفحه سايت اهميت بالايي دارد.

منبع شيك رنك



موضوعات مرتبط:

برچسب‌ها: ،

ادامه مطلب
[ ۲۱ دى ۱۳۹۸ ] [ ۰۳:۴۶:۳۰ ] [ مهي ]
[ نظرات (0) ]

پاورپوينت بازخورد يا فيدبك چيست

پاورپوينت بازخورد يا فيدبك چيست

پاورپوينت بازخورد يا فيدبك چيست شامل 33 اسلايد زيبا كه با جديدترين نسخه پاورپوينت طراحي شده و قابل ويرايش مي باشد و براي دانشجويان كاربرد دارد .


مشخصات فايل

تعداد صفحات 33
حجم 4140 كيلوبايت
فرمت فايل اصلي pptx
دسته بندي علوم انساني


توضيحات كامل

پاورپوينت بازخورد يا فيدبك چيست

 

پاورپوينت بازخورد يا فيدبك چيست شامل 33 اسلايد زيبا ، كه با جديدترين نسخه پاورپوينت طراحي شده و تمام اسلايدها داراي slide show بسيار زيبا و كارشده و قابل ويرايش مي باشد . همچنين به راحتي مي توان قالب آن را به مورد دلخواه تغيير داد و در تهيه آن كليه اصول نگارشي، املايي و چيدمان و جمله بندي رعايت گرديده است. اين پاورپوينت براي دانشجويان كاربرد دارد. در ادامه ابتدا بخشي از متن اين پاورپوينت را براي شما آورده ايم ، سپس فهرست مطالب و در انتها تصويري از پيش نمايش اسلايدهاي اين پاورپوينت را براي شما قرار داده ايم تا بتوانيد جزئيات آن را مشاهده كنيد و در صورت تمايل در ادامه مطلب آن را دانلود نماييد .

 

مقدمه

ارتباط و تعامل مديران و كارمندان در يك تيم و مجموعه نقش به سزايي در روند پيشرفت آن دارد. از طرفي ديگر فرهنگ مجموعه و سازگاري افراد با آن خود تعيين كننده ي موفقيت يا عدم موفقيت بسياري از برنامه ريزي هاست. يكي از راه هايي كه مي توان از طريق آن تيم را به خوبي هدايت كرد، ارائه و دريافت بازخورد موثر يا Feedback و جا انداختن فرهنگ اين كار در تيم و مجموعه است. در اين مبحث قصد داريم به تعريف كلي اين موضوع و تأثير آن بر تيم بپردازيم.

تعريف كلي بازخورد Feedback

اگر بخواهيم بازخورد را معني كنيم مي توان گفت: فرآيندي است كه در آن اثر يا خروجي يك عمل بيان مي شود تا در صورت نياز تغييراتي در آن صورت پذيرد. درواقع هر كاري كه انجام شده يا برنامه ريزي هاي آن مطرح مي شود، نياز به بررسي و ارائه بازخورد دارد تا بتوان با استفاده از نظرات و تحليل هاي ديگران، بهترين راه را انتخاب كرد.

وجود بازخورد براي بقاي تمام سازوكارهاي موجود در دنياي كسب و كارها، سيستم آموزشي و اقتصادي امري ضروري است. بازخورد بايد يك جريان دوطرفه باشد. به طور مثال مي توان گفت همان طور كه مدير يا سرپرست يك تيم به اعضا بازخوردي از فعاليت هايشان را ارائه مي كند، اعضاي تيم نيز بايد بتوانند بازخوردي متقابل ارائه دهند.

در سازمان ها بنا بر كارهاي انجام شده و پيشين شخص (يا برنامه ريزي هاي جاري) به او بازخورد داده مي شود تا براي رفتار فعلي و آينده ي خود تدبيرهاي لازم و تغييراتي كه رو به بهبود است را درنظر بگيرد.

و ...

 

فهرست مطالب

مقدمه

تعريف كلي بازخورد

تفاوت كلي بازخورد و انتقاد

در چه شرايطي مي توان ارائه بازخورد را عملي كرد؟

ويژگي هاي بازخورد موثر در سازمان

تعريف كلي بازخورد موثر

ويژگي هاي كلي بازخورد موثر

اهميت بازخورد موثر

پايان

 

عنوان :  بازخورد يا فيدبك چيست

فرمت : پاورپوينت

تعداد صفحات : 33

پيش نمايش تمام صفحات پاورپوينت

بازخورد يا فيدبك چيست


توضيحات بيشتر و دانلود



صدور پيش فاكتور، پرداخت آنلاين و دانلود



موضوعات مرتبط:

برچسب‌ها: پاورپوينت بازخورد يا فيدبك چيست،

ادامه مطلب
[ ۱۶ دى ۱۳۹۸ ] [ ۰۵:۴۹:۳۳ ] [ مهي ]
[ نظرات (0) ]

بررسي تأثير رويكرد ساختارگرا و نقش گرا بر مهارت صحبت كردن در بين زبان آموزان ايراني

بررسي تأثير رويكرد ساختارگرا و نقش گرا بر مهارت صحبت كردن در بين زبان آموزان ايراني

بررسي تأثير رويكرد ساختارگرا و نقش گرا بر مهارت صحبت كردن در بين زبان آموزان ايراني


مشخصات فايل

تعداد صفحات 170
حجم 1 كيلوبايت
فرمت فايل اصلي doc
دسته بندي علوم انساني


توضيحات كامل

بررسي تأثير رويكرد ساختارگرا و نقش گرا بر مهارت صحبت كردن در بين زبان آموزان ايراني

 

چكيده:

اين پايان نامه سعي در بررسي تاثير دو رويكرد ساختارگرايان و نقش گرايان بر روي مهارت صحبت كردن دانش آموزان با محدوديت سني 14- 15 - 16ساله شده است. براي انجام اين موضوع يك مطالعه ي كيفي روي دو گروه از دانش آموزان به تعداد صد نفر متشكل از گروه كنترل و آزمايش در موسسه تودي (Today) اردبيل كه به صورت اتفاقي انتخاب شده بودند انجام گرفت. فعاليت هاي ارتباطي مختلفي كه در روش كاربردي مطرح است با گروه آزمايش بكار برده شد. در حاليكه گروه ساختارگرايان در معرض آموزش غيرارتباطي يعني بر حسب روشهاي ساختارگرايي از جمله شنيداري[ - گفتاري قرار گرفتند. قبل از شروع هر نوع آموزش به هر دو گروه يك پيش آزمون جهت اطمينان از وضعيت اوليه آن ها در مورد متغيري كه قرار است مورد سنجش قرار بگيرد ارائه شد و در نهايت يك پس آزمون جهت بررسي نتيجه ي آموزش بعد از ارائه ي درمان به گروه آزمايش و ارائه ي دارونما به گروه كنترل به عمل آورده شد.

در حاليكه دو گروه در مرحله ي پيش آزمون معدل تقريباً يكساني داشتند در مرحله ي پس آزمون گروهي كه به روش كاربردي آموزش ديده بود معدل بالايي نسبت به گروه كنترل (ساختارگرايان) داشتند. اين مطالعه نشان داد كه روش ارتباطي (CA) تاثير بيشتري روي مهارت صحبت كردن دانش آموزان دارد.

 

 


فهرست مطالب

 

عنوان                                                                                                    صفحه

 

فصل اول: كليات

 

1-1 مقدمه............................................................................................................................ 2

 

1-2 بيان مسئله...................................................................................................................... 3

 

1-3 فرضيه تحقيق................................................................................................................. 4

 

1-4 اهداف و اهميت تحقيق................................................................................................... 4

 

1-5 تحديد و محدوديت تحقيق............................................................................................. 4

 

1-6 اصطلاحات كليدي.......................................................................................................... 7

 

1-6-1 ساختارگرا.................................................................................................... 7

 

1-6-2 برنامه درسي ساختاري.................................................................................. 7

 

1-6-3 نمونه دادن / سرمشق دادن............................................................................. 7

 

1-6-4 مصاحبه مهارت گفتاري................................................................................. 8

 

1-6-5 رويكرد انسان گرايانه.................................................................................... 8

 

1-6-6 رويكرد تركيبي............................................................................................. 8

 

1-6-7- رويكرد تجزيه اي....................................................................................... 9

 

1-6-8 رويكرد ارتباطي........................................................................................... 9

 

1-6-9 مهارت صحبت كردن.................................................................................... 9

 

1-6-10 رويكرد سنتي............................................................................................. 9

 

فصل دوم: مباني نظري و پيشينه تاريخي تحقيق

 

2-1 مقدمه........................................................................................................................... 12

 

2-2 نگاه به زبان قبل از ساختارگرايان (نگرش سنتي به زبان).................................................... 13

 

2-2-1 صورت و معني قبل از ساختارگرايان............................................................. 14

 

2-2-2 عدد دستور ي............................................................................................. 15

 

2-2-3 جنسيت دستور ي........................................................................................ 15

 

2-2-4 زمان دستور ي و غيردستور ي...................................................................... 15

 

2-2-5 ابديت دستور ي و اهميت زبان نوشتاري........................................................ 15

 

2-2-6 الگوگيري از مقولات زبان خارجي براي تدوين زبان مقصد............................. 16

 

2-2-7 آميزش دستور در زماني و هم زماني.............................................................. 16

 

2-2-8 اجزاء كلام قبل از ساختارگرايان.................................................................... 17

 

2-3 ساختارگرايان به زبان چگونه نگاه مي كردند؟................................................................... 17

 

2-3-1 ساختارگرايان و مهارت صحبت كردن........................................................... 18

 

2-3-2 ساختارگرايان و هم زماني و در زماني........................................................... 18

 

2-3-3 ساختارگرايان و شبكيه زبان.......................................................................... 19

 

2-3-4 ساختارگرايان هم نشيني و جانشيني.............................................................. 19

 

2-3-5 ساختارگرايان و جنبه فيزيك زبان................................................................. 20

 

2-3-6 ساختارگرايان و معني................................................................................... 20

 

2-4 روش بررسي و يا تحليل دوگانه از ديدگاه ساختارگرايان................................................... 21

 

2-5 سازهاي پياپي در ساختارگرايان....................................................................................... 24

 

2-6 نارسائي تجربه سازه در ساختارگرايان.............................................................................. 25

 

2-7 نگاه به زبان قبل از سوسور............................................................................................. 27

 

2-8 تحولات ساختارگرايي بعد از سوسور............................................................................... 28

 

2-9 ساختارگرايان (توصيف گرايان)....................................................................................... 33

 

2-10 انقلاب جديد نگاه به زبان بعد از ساختارگرايان (رويكرد زايشي و چامسكي).................... 37

 

2-11 نگاه نقش گرايان به زبان............................................................................................... 45

 

2-12 نقش گرايان و گونه هاي كاربردي يا سياق سخن............................................................ 48

 

2-12-1 رسمي...................................................................................................... 48

 

2-12-2 مشروتي، صحبت يا گفتگو كردن با گروه كوچك ناشناس و غريبه................. 49

 

2-12-3 سبك تصادفي........................................................................................... 49

 

2-12-4 سبك صميمانه........................................................................................... 49

 

2-12-5 سبك بسيار خشك.................................................................................... 50

 

2-12-6 سبك دست پا شكسته................................................................................ 50

 

2-13 نقش گرايان و توانش ارتباطي....................................................................................... 50

 

2-13-1 توانش كلامي كه گاه جزئي از توانش اجتماعي- زباني به حساب مي آيد يعني

 

دانش چگونگي آغاز كردن و تمام كردن به مكالمه..................................................... 51

 

2-13-2 توانش اجتماعي زبان................................................................................. 51

 

2-13-3 توانش دستور ي........................................................................................ 51

 

2-13-4 توانش جبراني يا راهبردي.......................................................................... 51

 

2-14 نگاه به زبان در ايران.................................................................................................... 52

 

2-15 نگاه به يادگيري وا نسان............................................................................................... 54

 

2-15-1 نگاه به يادگيري و انسان قبل از ساختارگرايان.............................................. 54

 

2-15-2 يادگيري از ديدگاه ساختارگرايان................................................................. 55

 

2-15-3 يادگيري و روان شناسي شناختي................................................................. 57

 

2-15-3-1 حافظه حسي.................................................................................. 57

 

2-15-3-2 حافظه كوتاه مدت.......................................................................... 58

 

2-15-3-3 حافظه بلند مدت............................................................................ 58

 

2-15-3-4 راهبردهاي شناختي......................................................................... 61

 

2-15-3-5 راهبردهاي فراشناختي..................................................................... 62

 

2-15-3-6 رده بندي كردن.............................................................................. 62

 

2-15-3-7 يادگيري معنادار و طوطي وار.......................................................... 63

 

2-15-3-8 دانش عملي يا عملياتي و دانش خبري............................................. 63

 

2-15-3-9 پردازش نزولي............................................................................... 64

 

2-15-3-10 پردازش صعودي.......................................................................... 64

 

2-15-3-11 يادگيري پياپي و پردازش موازي.................................................... 65

 

2-15-3-12 يادگيري استنتاجي و يادگيري استقرايي........................................... 65

 

2-15-4 نگاه به يادگيري – رويكرد انسان گرايانه...................................................... 66

 

2-16 متغيرهاي مربوط به يادگيرنده........................................................................................ 69

 

2-16-1 سن.......................................................................................................... 69

 

2-16-2 جنس....................................................................................................... 69

 

2-16-3 متغير شناختي............................................................................................ 70

 

2-16-4 روش شناختي........................................................................................... 70

 

2-16-4-1 وابسته به ميدان و ناوابسته به ميدان.......................................................... 71

 

2-16-4-2 سازش كننده و غيرسازش....................................................................... 71

 

2-16-4-3 جزئي نگر و كلي نگر............................................................................ 71

 

2-16-4-4 توانايي ذاتي و استعداد........................................................................... 72

 

2-16-5 راهبردهاي يادگيري................................................................................... 72

 

2-16-6 متغير عاطفي ............................................................................................ 73

 

2-16-7 متغير اجتماعي و فرهنگي........................................................................... 75

 

2-17 روش آموزشي با ديدگاه زبان شناسي ساختارگرايان........................................................ 76

 

2-17-1 رويكرد ................................................................................................... 78

 

2-17-2 نظريه يادگيري ......................................................................................... 81

 

2-17-3 طرح درسي.............................................................................................. 84

 

2-17-4 اهداف ..................................................................................................... 84

 

2-17-5 برنامه درسي............................................................................................. 85

 

2-17-6 انواع فعاليت هاي يادگيري و تدريسي......................................................... 87

 

2-17-7 نقش زبان آموز.......................................................................................... 91

 

2-17-8 نقش معلم................................................................................................. 92

 

2-17-9 نقش مطالب آموزشي................................................................................. 93

 

2-17-10 رويه....................................................................................................... 94

 

2-18 روش آموزشي پيش نقش گرايان................................................................................... 97

 

2-19 رويكرد ارتباطي.......................................................................................................... 101

 

2-19-1 كلاس هاي ارتباطي.................................................................................. 103

 

2-19-2 مواد درسي ............................................................................................. 103

 

2-19-3دانش آموز................................................................................................ 104

 

2-19-4 معلم........................................................................................................ 105

 

2-19-5 مهارت شنيدن.......................................................................................... 106

 

2-19-6 مهارت سخن گفتن و آموزش زبان به صورت كاربردي................................ 109

 

2-19-7 مهارت خواندن و آموزش زبان بصورت كاربردي........................................ 112

 

2-19-8 مهارت نوشتن و آموزش زبان بصورت كابردي............................................ 113

 

2-20 پيشينه تحقيق در مورد رويكرد نقش گرايان و ساختار گرايان.......................................... 115

 

فصل سوم: روش

 

3-1 مقدمه.......................................................................................................................... 120

 

3-2 نوع تحقيق................................................................................................................... 120

 

3-3 روش تحقيق................................................................................................................ 121

 

3-4 واحد تحليل................................................................................................................. 123

 

3-5 جامع آماري................................................................................................................. 124

 

3-6 تعيين حجم نمونه......................................................................................................... 124

 

فصل چهارم: تجزيه و تحليل يافته ها در جدول

 

4-1 مقدمه.......................................................................................................................... 126

 

4-2 تجزيه و تحليل داده ها در جدول................................................................................... 126

 

4-3 طرح مسأله و طرح فرضيه هاي پژوهش و جمع بندي...................................................... 126

 

فصل پنجم: نتيجه گيري

 

5-1 مقدمه.......................................................................................................................... 137

 

5-2 نتيجه........................................................................................................................... 137

 

5-3 پيشنهادات عملي.......................................................................................................... 138

 

5-4 پيشنهادات علمي.......................................................................................................... 139

 

منابع................................................................................................................................... 140

 



توضيحات بيشتر و دانلود



صدور پيش فاكتور، پرداخت آنلاين و دانلود



موضوعات مرتبط:

برچسب‌ها: بررسي تأثير رويكرد ساختارگرا و نقش گرا بر مهارت صحبت كردن در بين زبان آموزان ايراني،

ادامه مطلب
[ ۱۴ دى ۱۳۹۸ ] [ ۰۵:۰۵:۰۳ ] [ مهي ]
[ نظرات (0) ]

فايل هاي پروژه اجرايي ساختمان 7 طبقه طراحي شده با سيستم سقف مجوف يوبوت

پروژه اجرايي ساختمان 7 طبقه طراحي شده با سيستم سقف مجوف يوبوت در تهران


مشخصات فايل
تعداد صفحات 1
حجم 18 كيلوبايت
فرمت فايل اصلي zip
دسته بندي عمران و ساختمان

توضيحات كامل

پروژه اجرايي ساختمان 7 طبقه طراحي شده با سيستم سقف مجوف يوبوت در تهران

اين پروژه براي كساني است كه با طراحي سازه آشنايي كامل دارند.

شامل كليه فايلها:

دفترچه محاسبات،

دستورالعمل كامل مربوط به بتن سقف يوبوت،

با آخرين اصلاحات و تغييرات آيين نامه ها.

فروش اين محصول به تعداد محدود مي باشد.

فايل اصلي ETABS  محاسبات ساختمان

فايل ETABs كنترل ترك خوردگي و يا عدم ترك خوردگي ديوار برشي

فايل ETABS جهت كنترل ديوار برشي براي 100 درصد نيروي زلزله

فايل ETABS براي بدست آوردن پريود سازه

فايل ETABs براي كنترل دريف طبقات

فايل ETABS براي انتقال بار هاي استاتيكي به SAFE

فايل كنترل  خيز و طراحي سقف ها با SAFE  ورژن 12

فايل طراحي فونداسيون با SAFE ورژن 12

فايل طراحي ديوارهاي حائل

فايل Auto CAD نقشه هاي كامل اجرايي سازه



موضوعات مرتبط:

برچسب‌ها: فايل هاي پروژه اجرايي ساختمان 7 طبقه طراحي شده با سيستم سقف مجوف يوبوت .،

ادامه مطلب
[ ۱۳ دى ۱۳۹۸ ] [ ۰۴:۵۴:۲۰ ] [ مهي ]
[ نظرات (0) ]

پاورپوينت بررسي معماري كاروانسراي رباط كريم (حاج كمال، فتحعليشاهي)

اورپوينت بررسي معماري كاروانسراي رباط كريم (حاج كمال، فتحعليشاهي)

در اين فايل كاروانسراي رباط كريم (حاج كمال، فتحعليشاهي) واقع در جاده ساوه -تهران مورد تحليل قرار گرفته است. اين فايل در قالب پاورپوينت وداراي 26 اسلايد قابل ويرايش براي رشته معماري تهيه شده است.


مشخصات فايل

تعداد صفحات 26
حجم 2749 كيلوبايت
فرمت فايل اصلي ppt
دسته بندي معماري


توضيحات كامل

پاورپوينت بررسي معماري كاروانسراي رباط كريم (حاج كمال، فتحعليشاهي)

 

مصالح بكار رفته در اين بنا سنگ ؛ آجر؛ ملات گل و گچ است و تنها تزيينات كاروانسرا آجر كاري است. كاروانسراي رباط كريم داراي 2 كتيبه است كه روي يكي از آنها تاريخ 1240 و نام باني "آقا كمال" حك شده است. اين كاروانسرا در اداره كل ميراث فرهنگي استان تهران به ثبت رسيده است...

 

فهرست مطالب

اين فايل شامل بخش هاي زير است:

قدمت

موقعيت

مصالح وساختار

پيشينه وجه تسميه

مرمت

سبك بنا

حجم سه بعدي

پلان

مقطع

بررسي حجره ها

تزيينات

و...

 

 


توضيحات بيشتر و دانلود



صدور پيش فاكتور، پرداخت آنلاين و دانلود



موضوعات مرتبط:

برچسب‌ها: اورپوينت بررسي معماري كاروانسراي رباط كريم (حاج كمال، فتحعليشاهي)،

ادامه مطلب
[ ۱۳ دى ۱۳۹۸ ] [ ۱۱:۰۴:۱۰ ] [ مهي ]
[ نظرات (0) ]

پاورپوينت مصاحبه باليني و انواع آن

پاورپوينت مصاحبه باليني و انواع آن در 54 اسلايد بسيار زيبا و قابل ويرايش آماده ارائه با اسلايدشو با فرمت pptx و رعايت تمامي استانداردهاي زبان فارسي


مشخصات فايل
تعداد صفحات 54
حجم 4206 كيلوبايت
فرمت فايل اصلي pptx
دسته بندي پاورپوينت

توضيحات كامل

پاورپوينت مصاحبه باليني و انواع آن در 54 اسلايد بسيار زيبا و قابل ويرايش آماده ارائه با اسلايدشو با فرمت  pptx و رعايت تمامي استانداردهاي زبان فارسي

 

فهرست مطالب

تعريف مصاحبه

مصاحبه كلينيكي

انواع مصاحبه كلينيكي

مصاحبه پذيرش و قبول بيمار

مصاحبه تاريخچه فردي

مصاحبه وضعيت رواني

مصاحبه پيش و بعد از انجام تست

مصاحبه زمان هاي بحراني

مصاحبه قبل از درمان

كاربرد مصاحبه

جدول مصاحبه تشخيصي براي كودكان

 

بخشي از متن

تعريف مصاحبه

 تعاريف متعددي براي مصاحبه توسط متخصصين به عمل آمده ازآن جمله:

1- تعريف مصاحبه به نظر« بيگنام» و« مور» :مصاحبه گفت وشنودي است جدي كه هدفي غيرازلذت حاصله ازگفت وشنودمي باشد.

طبق اين تعريف مصاحبه داراي اهداف زيراست:

- جمع آوري اطلاعات

- آگاهي دادن و مطلع ساختن

- تحريك و برانگيختن

2- تعريف مصاحبه از نظر« سايموندز»:

مصاحبه فني است كه هدف آن جمع آوري اطلاعات درجريان مذاكره خصوصي ياگروهي است شخص ضمن مراجعه به مصاحبه كننده سرگذشت خودراتعريف كرده،نظرات شخصي خودرادرباره مسائل اظهارمي كندوبه سوالات مربوط به مسأله موردمطالعه يا پرسشنامه جاري پاسخ ميدهد.طبق اين تعريف مصاحبه ممكن است شامل كاربردفنون مشاهده وطبقه بندي باشدكه با فن پرسشنامه جنبه هاي مشتركي دارد.

3- تعريف مصاحبه ازنظر« وينز»:

مصاحبه كنش متقابلي است براي رسيدن به هدفي كه آگاهانه انتخاب مي گردد درمصاحبه،مصاحبه گردرتقابل بامصاحبه شونده روندمصاحبه رابطورعمومي بامسؤليت رهنمون ساختن مصاحبه بطرف هدف اداره مي كند.

 و ...



موضوعات مرتبط:

برچسب‌ها: پاورپوينت مصاحبه باليني و انواع آن،

ادامه مطلب
[ ۱۲ دى ۱۳۹۸ ] [ ۰۹:۴۲:۳۷ ] [ مهي ]
[ نظرات (0) ]

پكيج (پروتكل) درمان شناختي رفتاري براي اختلال اضطراب اجتماعي (فوبي اجتماعي)

پكيج (پروتكل) درمان شناختي رفتاري براي اختلال اضطراب اجتماعي (فوبي اجتماعي)

پكيج (پروتكل) درمان شناختي رفتاري براي اختلال اضطراب اجتماعي (فوبي اجتماعي) در 54 صفحه فارسي در قالب فايل ورد قابل ويرايش


مشخصات فايل

تعداد صفحات 54
حجم 83 كيلوبايت
فرمت فايل اصلي doc
دسته بندي پكيج هاي درماني روانشناسي


توضيحات كامل

پكيج (پروتكل) درمان شناختي رفتاري براي اختلال اضطراب اجتماعي (فوبي اجتماعي) در 54 صفحه فارسي در قالب فايل ورد قابل ويرايش

 

توضيحات ابتدائي

آماده شده در 6 جلسه درماني

بصورت آموزش گروهي و فردي و داراي توضيحات كامل هر جلسه

54 صفحه ورد (53 صفحه مطلب و 1 صفحه منابع)

قابل ويرايش با فونت B lotus سايز 14 و فاصله خطوط 1.5

داراي رفرنس معتبر و به شيوه APA

 

توجه : متن جلسات داخل فايل دقيقا به همين شكلي است كه در توضيحات پايين آمده است. چنانچه اينجا شرح خاصي براي جلسه نميبينيد، داخل فايل نيز به همين صورت است. چنانچه شرح جلسه اينجا آورده شده باشد، يعني فايل دريافتي نيز حاوي شرح جلسات است.

 

فهرست مطالب

جلسه اول- ارزيابي و آموزش رواني

جلسه دوم - آرام سازي

جلسه سوم - بازسازي شناختي (۱)

جلسه چهارم - بازسازي شناختي (۲)

جلسه پنجم- مواجهه

جلسه ششم - مواجهه و بازسازي شناختي

پيوست

كار برگ تشخيص موقعيت هاي اضطراب زا و اجزاء اضطراب

كار برگ پايش افكار اتوماتيك

كاربرگ مقابله با افكار خود آيند

كاربرگ بازسازي شناختي

كاربرگ فهرست موقعيت هاي شايع اضطراب اجتماعي

كار برگ افكار اتوماتيك در مورد درمان

برگه اطلاعات تحريف هاي شناختي

كاربرگ درجه بندي موقعيت ها

كاربرگ پايش افكار اتوماتيك

منابع

 

نمونه اي از جلسات كه در اين پروتكل وجود دارد

جلسه اول- ارزيابي و آموزش رواني

اهداف:

1. ايجاد ارتباط

۲. ارزيابي اضطراب اجتماعي

۳. آموزش رواني

وسايل مورد نياز:

۱. پرسشنامه مختصر اضطراب اجتماعي

۲. راهنماي مداخله مختصر در اضطراب اجتماعي

مروري بر جلسه

هدف از اين جلسه، برقراري ارتباط درماني با مراجع است تا اضطراب كمتري را در جلسه تجربه كند و بتواند با درمانگر مشاركت و همكاري داشته باشد. در وهله دوم، ارزيابي مختصري از اضطراب اجتماعي بيمار به عمل مي آيد تا براساس آن مداخلات درماني با وضعيت وي تناسب بيشتري داشته باشد. و در نهايت، اطلاعات پايه اي در مورد اين اختلال و علل و درمان آن در اختيار بيمار قرار داده مي شود.

1. معرفي موضوع جلسه و ايجاد ارتباط

اهداف جلسه را براي بيمار توضيح داده و براي اينكه بتواند احساس راحتي بيشتري در جلسات داشته باشد يك ارتباط توام با اعتماد با وي برقراري كنيد. سعي كنيد جلسات را بگونه اي برنامه ريزي كنيد كه دسترسي بيمار به خدمات درماني راحت بوده و از تشديد اختلال جلوگيري شود. براي اين منظور در ابتداي كار جلسات را زماني بگذاريد كه مركز خيلي شلوغ نيست و يا بيمار كمتر مجبور باشد تا منتظر بماند و يا از خود بيمار سوال كنيد كه ترجيح مي دهد زمان جلسات چه موقع باشد، اطلاعات دقيقي در مورد ساعت، زمان و كجا مي تواند منتظر بماند - ترجيحا در يك مكان خلوت - ارائه دهيد، قبل از شروع جلسات درمان در مورد فرايند درمان توضيح كلي ارائه دهيد و در مورد نگراني هاي وي سوال كنيد و در نهايت، بخاطر داشته باشد تغيير درمانگر براي اين افراد ممكن است استرس آور باشد. بنابراين تا جاي ممكن از چنين اتفاقي پيشگيري كنيد.

۲. ارزيابي

اين اختلال معمولا در نظام مراقبت اوليه كمتر تشخيص داده مي شود و در صورتي كه با افسردگي همراه باشد، معمولا اين اختلال افسردگي است كه به آن توجه مي شود و مورد درمان قرار مي گيرد و لذا اضطراب اجتماعي تشخيص داده نشده باقي مي ماند. بنابراين، كارشناسان مراقبت اوليه بايد نسبت به شناسايي و تشخيص دقيق اين اختلال حساس باشند.

براي ارزيابي اين اختلال ابزارهاي متعددي وجود دارد كه يكي از كوتاهترين آن ها پرسشنامه كوتاه سه سوالي فوبي اجتماعي است. در اين پرسشنامه از فرد مي خواهند تا به هر سوال از ۰ تا ۴ يك نمره بدهد و سپس براساس مجموع نمرات وي، در مورد وي تصميم گيري مي شود. در زير اين سوالات آمده است:

1. ترس از خجالت زده شدن باعث مي شود از انجام يك سري كارها و يا صحبت با مردم اجتناب كنم

۲. من از موقعيت هايي كه در آن مركز توجه هستم، اجتناب مي كنم

۳. بدترين ترس هاي من خجالت زده شدن و يا احمق جلوه كردن است

0= اصلا، 1= يك كمي ۲= تا اندازه اي 3= خيلي زياد ۴= شديد

اگر نمره فرد ۶ يا بالاتر شود بايد براي مورد ارزيابي جامع قرار گيرد. اگر خود شما آموزش كافي را براي ارزيابي جامع اين اختلال دريافت نكرده ايد بايد وي را به متخصص ارجاع دهيد.

وقتي مشخص شد كه بيمار دچار اختلال اضطراب اجتماعي است، براي اينكه بتوانيد يك تصوير اجمالي از ماهيت اضطراب اجتماعي وي به دست آوريد، حيطه هاي زير را مورد ارزيابي قرار دهيد:

1. كدام موقعيت هاي اجتماعي بيمار را دچار اضطراب مي كند و يا از آن اجتناب مي كند؟

۲. بيمار مي ترسد در اين موقعيت ها چه اتفاقي بيفتد؟

۳. در موقعيت هاي اجتماعي چه علائم اضطرابي را تجربه مي كند؟

۴. چه ديدگاه يا تصويري در مورد خود دارد؟

۵. در موقعيت هاي اجتماعي به چه چيز بيش از همه توجه دارد؟

۶. بعد از موقعيت اجتماعي چه افكاري دارد؟ و چطور موقعيت را تحليل مي كند؟

۷. آيا مواد و الكل مصرف مي كند؟

 

چرا اعتماد به ما ؟

وبسايتي كه هم اكنون در آن قرار داريد زير مجموعه سايت آفمَس به نشاني (ofmas.ir) مي باشد و شما را به فروشگاه فايل آفمَس براي خريد انتقال مي دهد. فروشگاه آفمَس داراي نماد اعتماد الكترونيك از وزارت صنعت، معدن و تجارت مي باشد كه در صفحه اصلي اين سايت قابل مشاهده است .


توضيحات بيشتر و دانلود



صدور پيش فاكتور، پرداخت آنلاين و دانلود



موضوعات مرتبط:

برچسب‌ها: پكيج (پروتكل) درمان شناختي رفتاري براي اختلال اضطراب اجتماعي (فوبي اجتماعي)،

ادامه مطلب
[ ۱۲ دى ۱۳۹۸ ] [ ۰۵:۵۸:۱۷ ] [ مهي ]
[ نظرات (0) ]

دانلود سوالات آيين نامه اصلي قبولي 100%

سوالات آيين نامه اصلي قبولي 100%

نمونه سوالات اصلي آيين نامه راهنمايي و رانندگي 17 نمونه

دانلود سوالات آيين نامه اصلي قبولي 100%

آيين نامه
راهنمايي و رانندگي
سوالات
سوالات اصلي آيين نامه
دسته بندي آموزشي
فرمت فايل pdf
حجم فايل 5266 كيلو بايت
تعداد صفحات فايل 69

نمونه سوالات اصلي آيين نامه راهنمايي و رانندگي 17 نمونه

بيش از 500 عدد سوال 4 گزينه اي

به همراه پاسخ 

فرمت فايل :pdf

دانلود سوالات آيين نامه اصلي قبولي 100%



موضوعات مرتبط:

برچسب‌ها: دانلود سوالات آيين نامه اصلي قبولي 100%،

ادامه مطلب
[ ۱۲ دى ۱۳۹۸ ] [ ۱۲:۳۴:۰۴ ] [ مهي ]
[ نظرات (0) ]

The best New Year's Eve 2020 celebrations and fireworks from around the world.

The best New Year's Eve 2020 celebrations and fireworks from around the world



موضوعات مرتبط:

برچسب‌ها: The best New Year's Eve 2020 celebrations and fireworks from around the world،

ادامه مطلب
[ ۱۱ دى ۱۳۹۸ ] [ ۰۹:۳۳:۱۷ ] [ مهي ]
[ نظرات (0) ]
[ ۱ ][ ۲ ]