بک لینک -

سايت پیش بینی
وان ایکس بت
سایت شرط بندی انفجار
سایت شرط بندی
سایت بازی انفجار
سایت شرط بندی فوتبال
سایت enfejar
بت فوروارد
جت بت
سایت پیش بینی فوتبال
ثبت نام بازی انفجار
sibbet90
سایت سیب بت
ورود به سایت بازی انفجار
وان ایکس بت
سایت بازی انفجار
پوکر آنلاین
بت بال 90
انفجار آنلاین
جت بت
بازی انفجار
سایت بازی انفجار

نصرسیس

آشنایی با ویژگی ها و مزایای یخچال فریزر بوش مدل KAD80A104

 
یخچال فریزر بوش مدل KAD80A104 جزء زیبا ترین و با کیفیت ترین یخچال های شرکت بوش می باشد. این مدل یخچال در دسته یخچال فریزر ساید بای ساید قرار دارد. یخچال فریزر بوش مدل KAD80A104 دو در بسیار بزرگ سرتاسری دارد. بنابراین این مدل یخچال از فضای کافی در دو بخش فریزر و یخچال جهت نگهداری مواد غذایی برخوردار است.

 

یخچال بوش مدل KAD80A104 جزء زیبا ترین و با کیفیت ترین یخچال های شرکت بوش می باشد. این مدل یخچال در دسته یخچال فریزر ساید بای ساید قرار دارد. یخچال فریزر مدل بوش KAD80A104 دو در بسیار بزرگ سرتاسری دارد. بنابراین این مدل یخچال از فضای کافی در دو بخش فریزر و یخچال جهت نگهداری مواد غذایی برخوردار است.

 

 

 

(یخچال فریزر بوش مدل KAD80A104)

 

 

ویژگی ها و مزایای یخچال فریزر بوش مدل KAD80A104

 

یکی از ویژگی های بارز این یخچال دارا بودن آبسردکن و یخساز بیرونی می باشد. وجود یخساز و آب سرد کن از دو نظر اهمیت دارد. یکی اینکه باعث سهولت و دسترسی سریع به آب خنک و یخ می شود. دوم اینکه با باز نکردن در یخچال می توان در مصرف انرژی صرفه جویی کرد. یخساز این مدل یخچال علاوه بر یخ قالبی می تواند یخ خرد شده هم در اختیار مصرف کننده قرار دهد. آب پس از وارد شدن به یخساز و آبریز از فیلتر تصفیه آب عبور می کند. بنابراین آب مصرفی کاملا تمیز و بهداشتی است.

 

بر روی در سمت راست یخچال KAD80A104 قسمتی به نام Homebar وجود دارد. این قسمت امکان دسترسی به بطری ها و سایر ظروف پر مصرف را برای مصرف کنندگان فراهم کرده است. بنابراین وجود قسمت Homebar مانع از زیاد باز و بسته کردن در یخچال خواهد شد.

 

(یخچال فریزر بوش مدل KAD80A104)

 

جهت سهولت استفاده از یخچال فریزر بوش مدل KAD80A104 پنل تنظیماتی در مجاورت آبسردکن تعبیه شده است. با این پنل تنظیماتی می توانید دمای یخچال و فریزر را در دمای دلخواه خود تنظیم کنید. یکی دیگر از خصوصیات بارز یخچال فریزر بوش مدل KAD80A104 وجود سیستم گردش هوای چندگانه است. این سیستم باعث خنک سازی یکنواخت فضای درون یخچال می شود. همچنین این سیستم با پخش یکنواخت هوای سرد باعث خنک سازی بهینه مواد غذایی موجود در یخچال خواهد شد. بنابراین مواد غذایی داخل یخچال همیشه طراوت و تازگی خود را حفظ خواهند کرد.

 

از دیگر مزایای یخچال فریزر بوش مدل KAD80A104 این است که هیچ وقت برفک نمی زند. بنابراین زحمت تمیزکاری برای مصرف کننده نخواهد  داشت. ظرفیت خالص این یخچال فریزر ساید بای ساید بسیار مناسب و 668 لیتر می باشد. یخچال فریزر بوش مدل KAD80A104 از قابلیت انجماد سریع برخوردار است. در صورت لزوم می توانید آن را به راحتی غیر فعال کنید. با استفاده از ویژگی قدرت انجماد سریع می توان 10 کیلو مواد غذایی را ظرف 24 ساعت به انجماد کامل رساند. قدرت انجماد سریع با کمک دو سیستم سرمای سریع و انجماد سریع انجام می گیرد. 

 

(یخچال فریزر بوش مدل KAD80A104)

 

یخچال فریزر بوش مدل KAD80A104 از سیستم کنترل دمایی دیجیتالی بسیار راحتی برخوردار می باشد. به عبارتی این مدل یخچال فریزر ساید بای ساید شامل سه نوع تنظیمات دمایی با محفظه مخصوص VITA FRESHPLUS است. بنابراین هر نوع ماده غذایی از قبیل میوه، سبزیجات، گوشت، ماهی و فرآورده های لبنی را می توانید با دمای مخصوص به آن نگهداری کنید.

 

رتبه انرژی یخچال فریزر بوش مدل KAD80A104 رتبه A می باشد. این رتبه از مصرف انرژی بسیار کمی برخوردار است. یخچال فریزر بوش مدل KAD80A104 در قسمت فریزر و یخچال قفسه های شیشه ای نشکن دارد. این قفسه ها تحمل تغییرات دمایی بسیار بالایی را دارند. نور ال ای دی جهت زیبایی و افزایش دید مصرف کننده در داخل یخچال قرار داده شده است. البته مصرف این نور بسیار پایین می باشد.

 

مشخصات فنی یخچال فریزر بوش مدل KAD80A104

 

نوع یخچال فریزر بوش مدل KAD80A104 یا ساید بای ساید و قیمت ساید بوش نسب به مدل متناسب می باشد. این مدل یخچال فریزر در وزن 129 کیلوگرم، طول 1812 میلی متر، عرض 928 میلی متر، عمق 856 میلی متر ساخته شده است. از نظر گنجایش دارای گنجایش یخچال 438 و گنجایش فریزر 230 لیتر می باشد. قسمت یخچال شامل 4 طبقه، 4 طبقه در قسمت درب یخچال و 3 عدد کشو است. اما قسمت فریزر از 3 طبقه، 4 طبقه در قسمت درب یخچال و 2 عدد کشو برخوردار است.

 

(یخچال فریزر بوش مدل KAD80A104)

 

 

جهت باز شدن درب یخچال به سمت راست و جهت باز شدن درب فریزر به سمت چپ می باشد. یخچال فریزر بوش مدل KAD80A104  از سیستم هشدار دهنده صوتی و بصری در صورت باز ماندن درب یخچال و درب فریزر برخوردار است. در صورت قطع شدن برق تا مدت 6 ساعت این مدل یخچال فریزر قادر است مواد غذایی شما را نگهداری کند. این یخچال قفل کودک ندارد. اما یخچال فریزر ساید بای ساید دارای محفظه نگهدارنده بطری می باشد.

 

منبع



موضوعات مرتبط:

برچسب‌ها: ،

ادامه مطلب
[ ۲ بهمن ۱۳۹۸ ] [ ۰۸:۰۳:۳۲ ] [ مهی ]
[ نظرات (0) ]

مبانی نظری و پیشینه تحقیق اضطراب شناختی و جسمانی

مبانی نظری و پیشینه تحقیق اضطراب شناختی و جسمانی

این نوشتار مبانی نظری و پیشینه تحقیق اضطراب شناختی و جسمانی ورزشکاران را در پژوهش های داخلی و خارجی مورد بررسی قرار می دهد.


مشخصات فایل

تعداد صفحات 41
حجم 76 کیلوبایت
فرمت فایل اصلی docx
دسته بندی روانشناسی و علوم تربیتی


توضیحات کامل

این نوشتار مبانی نظری و پیشینه تحقیق اضطراب شناختی و جسمانی ورزشکاران را در پژوهش های داخلی و خارجی مورد بررسی قرار می دهد. 

 

 

 

اضطراب یکی از حالات ناخوش آیند هیجانی است که میزان اندک آن در دستیابی به موفقیت موثر و بیش از حد آن مخرب است  (هامر ، 1995). تعریف عملیاتی اضطراب شناختی و جسمانی عبارتند از امتیازی که فرد از پاسخ به پرسشنامه اضطراب شناختی و جسمانی بدست می آورد .برای اندازه گیری اضطراب شناختی و جسمانی  از مقیاس اسمیت (1990) استفاده شد.یک آزمون خود گزارشی چند بعدی است که به منظور سنجش اضطراب جسمانی و شناختی ساخته شده است . این آزمون دارای 21 عبارت می باشد و هر آزمودنی به سولات از اصلاٌ ، کمی ، در حد متوسط ، بسیار زیاد پاسخ می دهد  و برای سنجش 3 زیر مقیاس است . این زیر مقیاس های عبارتنداز ؛ اضطراب جسمانی ( آیتم های 1-4-8-11-12-15-17-19-21 ) ، نگرانی ( آیتم های 3-5-9-10-13-16-18 ) و عدم تمرکز (آیتم های 2-6-7-14-20) . 

 

 


کشاورزی و پوران (1389) در تحقیقی راهبردهای مقابله ای در پیش بینی اضطراب شناختی – جسمانی و اعتماد به نفس ورزشکاران انفرادی و تیمی مورد بررسی قرار داده و یافته ها نشان داد که بین راهبردهای مقابله ای مبتنی بر عمل و هیجان با اضطراب شناختی – جسمانی و بین راهبردهای مقابله ای مبتنی بر عمل با اعتماد به نفس ورزشی، رابطه معنا دار وجود داشت. راهبرد های مقابله ای مبتنی بر عمل و راهبردهای مبتنی بر هیجان 779/. واریانس اضطراب شناختی – جسمانی و 541/. واریانس اعتماد به نفس ورزشی راتبیین کردند. نتیجه این که راهبردهای مقابله ای مبتنی بر عمل اضطراب شناختی _ جسمانی راکاهش و اعتماد به نفس ورزشی را افزایش می دهد  اما راهبردهای مقابله ای مبتنی بر هیجان، تاثیر بر عکس دارد.

 

 

 

 اضطراب شناختی 

اضطراب شناختی مولفه روانی اضطراب است و با انتظارات منفی و نگرانی های شناختی درباره خود و موقعیت و پیامدهای احتمالی (مثل احتمال شکست) مشخص می شود.اضطراب بدنی مولفه جسمانی اضطراب است و ادراک فرد از پاسخ های فیزیولوژیک و برانگیختگی منفی را نشان میدهد.(مارتنز ، 1990) 
اضطراب شناختی به تفکرات همراه با اضطراب جسمی اشاره دارد. تفکر اضطرابی شامل نگرانی، دلواپسی، خود کم بینی و مطمئن نبودن به خود است  (سواین و جونز، 1993).

 

 

 

 اضطراب جسمانی

هنگام اضطراب فرد دچار تغییرات جسمی انگیزشی می شود، از جمله افزایش ضربان قلب، بالا رفتن فشار خون، ناراحتی های دستگاه گوارش، تنگی نفس، برافروختگی پوست و امثال آن. این علائم شبیه علائم هیجان است (البته کاملا همان تغییرات نیست). تغییرات جسمانی همراه با اضطراب را اضطراب جسمی گویند  (مارتنز و همکاران  1990).
 

 

 

 

 

 

 


فهرست مطالب

تعریف نظری اضطراب شناختی و جسمانی

تعریف عملیاتی اضطراب شناختی و جسمانی

فصل دوم چارچوب نظری و پیشینه پژوهش اضطراب شناختی و جسمانی

مقدمه 19
2-2- مبانی نظری اضطراب 20
 2-2-1-اضطراب شناختی23
 2-2-2- اضطراب جسمانی23
2-3- انواع اضطراب 23
2-4- نظریه های اضطراب24
 2-4-1-نظریه اضطراب چند بعدی 25
 2-4-2- نظریه فاجعه 25
 2-4-3- نظریه اضطراب بهینه 26
2-5- چگونگی اندازه گیری اضطراب 26
2-6- نشانه های اضطراب 27
2-7- سبب شناسی و درمان اضطراب از دیدگاه روان کاوی ، رفتاری و شناختی 27
 2-7-1- نظریه روان پویشی 27
 2-7-2- نظریه رفتاری28
 2-7-3- نظریه شناختی 29
 2-7-4- نظریه طرحواره بک 32
2-8- مدل شناختی کلارک و ولز32
 2-8- 1- الگوی شناختی اضطراب اجتماعی راپی و هیمبرگ ( 1997 
2-18- مروری بر پژوهشهای پیشین
 2-18-1- تحقیقات انجام شده در داخل کشور
 2-18-2-تحقیقات انجام شده در خارج از کشور
2-19- جمع بندی سوابق پژوهش و چشم انداز

منابع و مآخذ 

 


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود



موضوعات مرتبط:

برچسب‌ها: مبانی نظری و پیشینه تحقیق اضطراب شناختی و جسمانی،

ادامه مطلب
[ ۲۸ دی ۱۳۹۸ ] [ ۰۷:۳۵:۵۲ ] [ مهی ]
[ نظرات (0) ]

سفارش لینک سازی داخلی سایت شما

پروژه لینک سازی داخلی سایت

اگر استراتژی هدفمندی برای لینک سازی داخلی سایت خود نداشته اید، متاسفانه دیر یا زود سایت شما در آخرین صفحه از نتایج گوگل خواهد بود. !

در صورتی که هر کدام از صفحات سایت شما فاقد هرگونه لینک داخلی باشند از نظر گوگل به عنوان صفحه بی هویت یا Orphan Pages شناخته می شود.

همین امروز با سرمایه گذاری در پروژه سئو لینک سازی داخلی میتوانید جریان زندگی را برای همیشه در سایت خود را مجدد فعال کنید.

 

گوگل تاکنون بیش از 250 فاکتور مهم برای رتبه بندی سایت ها در نظر گرفته است که در بین تمامی این فاکتور ها، لینک سازی یا Link Building به شدت می درخشد و جز برترین فاکتور های مهم رتبه بندی در گوگل می باشد .

لینک سازی داخلی سایت گنجینه پنهان و ستون فقرات سئو سایت می باشد چون تاکنون تحت هیچ عنوانی نمی توان از آن چشم پوشی کرد.

صفحات جدید زمانی توسط ربات های گوگل بررسی می شوند که از صفحه ای ایندکس شده، میانبری بین صفحات ایجاد شده باشد.

هدف گوگل در استفاده از لینک های داخلی دسترسی راحت به محتوای جدید و درک ارزشمندی یک صفحه در سایت است مثلا سایتی محتوای تازه ای ایجاد کرده اما هیچ لینک داخلی از سایر صفحات سایت برای آن ایجاد نشده باشد ربات های خزنده گوگل هیچوقت متوجه صفحه جدید سایت نمی شوند و  هیچ اتفاق خاصی برای جایگاه و رتبه سایت رخ نمیدهد.

لینک سازی داخلی سایت نوعی سیگنال مثبت برای موتورهای جستجوست که این صفحه سایت اهمیت بالایی دارد.

منبع شیک رنک



موضوعات مرتبط:

برچسب‌ها: ،

ادامه مطلب
[ ۲۱ دی ۱۳۹۸ ] [ ۰۳:۴۶:۳۰ ] [ مهی ]
[ نظرات (0) ]

پاورپوینت بازخورد یا فیدبک چیست

پاورپوینت بازخورد یا فیدبک چیست

پاورپوینت بازخورد یا فیدبک چیست شامل 33 اسلاید زیبا که با جدیدترین نسخه پاورپوینت طراحی شده و قابل ویرایش می باشد و برای دانشجویان کاربرد دارد .


مشخصات فایل

تعداد صفحات 33
حجم 4140 کیلوبایت
فرمت فایل اصلی pptx
دسته بندی علوم انسانی


توضیحات کامل

پاورپوینت بازخورد یا فیدبک چیست

 

پاورپوینت بازخورد یا فیدبک چیست شامل 33 اسلاید زیبا ، که با جدیدترین نسخه پاورپوینت طراحی شده و تمام اسلایدها دارای slide show بسیار زیبا و کارشده و قابل ویرایش می باشد . همچنین به راحتی می توان قالب آن را به مورد دلخواه تغییر داد و در تهیه آن کلیه اصول نگارشی، املایی و چیدمان و جمله بندی رعایت گردیده است. این پاورپوینت برای دانشجویان کاربرد دارد. در ادامه ابتدا بخشی از متن این پاورپوینت را برای شما آورده ایم ، سپس فهرست مطالب و در انتها تصویری از پیش نمایش اسلایدهای این پاورپوینت را برای شما قرار داده ایم تا بتوانید جزئیات آن را مشاهده کنید و در صورت تمایل در ادامه مطلب آن را دانلود نمایید .

 

مقدمه

ارتباط و تعامل مدیران و کارمندان در یک تیم و مجموعه نقش به سزایی در روند پیشرفت آن دارد. از طرفی دیگر فرهنگ مجموعه و سازگاری افراد با آن خود تعیین کننده ی موفقیت یا عدم موفقیت بسیاری از برنامه ریزی هاست. یکی از راه هایی که می توان از طریق آن تیم را به خوبی هدایت کرد، ارائه و دریافت بازخورد موثر یا Feedback و جا انداختن فرهنگ این کار در تیم و مجموعه است. در این مبحث قصد داریم به تعریف کلی این موضوع و تأثیر آن بر تیم بپردازیم.

تعریف کلی بازخورد Feedback

اگر بخواهیم بازخورد را معنی کنیم می توان گفت: فرآیندی است که در آن اثر یا خروجی یک عمل بیان می شود تا در صورت نیاز تغییراتی در آن صورت پذیرد. درواقع هر کاری که انجام شده یا برنامه ریزی های آن مطرح می شود، نیاز به بررسی و ارائه بازخورد دارد تا بتوان با استفاده از نظرات و تحلیل های دیگران، بهترین راه را انتخاب کرد.

وجود بازخورد برای بقای تمام سازوکارهای موجود در دنیای کسب و کارها، سیستم آموزشی و اقتصادی امری ضروری است. بازخورد باید یک جریان دوطرفه باشد. به طور مثال می توان گفت همان طور که مدیر یا سرپرست یک تیم به اعضا بازخوردی از فعالیت هایشان را ارائه می کند، اعضای تیم نیز باید بتوانند بازخوردی متقابل ارائه دهند.

در سازمان ها بنا بر کارهای انجام شده و پیشین شخص (یا برنامه ریزی های جاری) به او بازخورد داده می شود تا برای رفتار فعلی و آینده ی خود تدبیرهای لازم و تغییراتی که رو به بهبود است را درنظر بگیرد.

و ...

 

فهرست مطالب

مقدمه

تعریف کلی بازخورد

تفاوت کلی بازخورد و انتقاد

در چه شرایطی می توان ارائه بازخورد را عملی کرد؟

ویژگی های بازخورد موثر در سازمان

تعریف کلی بازخورد موثر

ویژگی های کلی بازخورد موثر

اهمیت بازخورد موثر

پایان

 

عنوان :  بازخورد یا فیدبک چیست

فرمت : پاورپوینت

تعداد صفحات : 33

پیش نمایش تمام صفحات پاورپوینت

بازخورد یا فیدبک چیست


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود



موضوعات مرتبط:

برچسب‌ها: پاورپوینت بازخورد یا فیدبک چیست،

ادامه مطلب
[ ۱۶ دی ۱۳۹۸ ] [ ۰۵:۴۹:۳۳ ] [ مهی ]
[ نظرات (0) ]

بررسی تأثیر رویکرد ساختارگرا و نقش گرا بر مهارت صحبت کردن در بین زبان آموزان ایرانی

بررسی تأثیر رویکرد ساختارگرا و نقش گرا بر مهارت صحبت کردن در بین زبان آموزان ایرانی

بررسی تأثیر رویکرد ساختارگرا و نقش گرا بر مهارت صحبت کردن در بین زبان آموزان ایرانی


مشخصات فایل

تعداد صفحات 170
حجم 1 کیلوبایت
فرمت فایل اصلی doc
دسته بندی علوم انسانی


توضیحات کامل

بررسی تأثیر رویکرد ساختارگرا و نقش گرا بر مهارت صحبت کردن در بین زبان آموزان ایرانی

 

چکیده:

این پایان نامه سعی در بررسی تاثیر دو رویکرد ساختارگرایان و نقش گرایان بر روی مهارت صحبت کردن دانش آموزان با محدودیت سنی 14- 15 - 16ساله شده است. برای انجام این موضوع یک مطالعه ی کیفی روی دو گروه از دانش آموزان به تعداد صد نفر متشکل از گروه کنترل و آزمایش در موسسه تودی (Today) اردبیل که به صورت اتفاقی انتخاب شده بودند انجام گرفت. فعالیت های ارتباطی مختلفی که در روش کاربردی مطرح است با گروه آزمایش بکار برده شد. در حالیکه گروه ساختارگرایان در معرض آموزش غیرارتباطی یعنی بر حسب روشهای ساختارگرایی از جمله شنیداری[ - گفتاری قرار گرفتند. قبل از شروع هر نوع آموزش به هر دو گروه یک پیش آزمون جهت اطمینان از وضعیت اولیه آن ها در مورد متغیری که قرار است مورد سنجش قرار بگیرد ارائه شد و در نهایت یک پس آزمون جهت بررسی نتیجه ی آموزش بعد از ارائه ی درمان به گروه آزمایش و ارائه ی دارونما به گروه کنترل به عمل آورده شد.

در حالیکه دو گروه در مرحله ی پیش آزمون معدل تقریباً یکسانی داشتند در مرحله ی پس آزمون گروهی که به روش کاربردی آموزش دیده بود معدل بالایی نسبت به گروه کنترل (ساختارگرایان) داشتند. این مطالعه نشان داد که روش ارتباطی (CA) تاثیر بیشتری روی مهارت صحبت کردن دانش آموزان دارد.

 

 


فهرست مطالب

 

عنوان                                                                                                    صفحه

 

فصل اول: کلیات

 

1-1 مقدمه............................................................................................................................ 2

 

1-2 بیان مسئله...................................................................................................................... 3

 

1-3 فرضیه تحقیق................................................................................................................. 4

 

1-4 اهداف و اهمیت تحقیق................................................................................................... 4

 

1-5 تحدید و محدودیت تحقیق............................................................................................. 4

 

1-6 اصطلاحات کلیدی.......................................................................................................... 7

 

1-6-1 ساختارگرا.................................................................................................... 7

 

1-6-2 برنامه درسی ساختاری.................................................................................. 7

 

1-6-3 نمونه دادن / سرمشق دادن............................................................................. 7

 

1-6-4 مصاحبه مهارت گفتاری................................................................................. 8

 

1-6-5 رویکرد انسان گرایانه.................................................................................... 8

 

1-6-6 رویکرد ترکیبی............................................................................................. 8

 

1-6-7- رویکرد تجزیه ای....................................................................................... 9

 

1-6-8 رویکرد ارتباطی........................................................................................... 9

 

1-6-9 مهارت صحبت کردن.................................................................................... 9

 

1-6-10 رویکرد سنتی............................................................................................. 9

 

فصل دوم: مبانی نظری و پیشینه تاریخی تحقیق

 

2-1 مقدمه........................................................................................................................... 12

 

2-2 نگاه به زبان قبل از ساختارگرایان (نگرش سنتی به زبان).................................................... 13

 

2-2-1 صورت و معنی قبل از ساختارگرایان............................................................. 14

 

2-2-2 عدد دستور ی............................................................................................. 15

 

2-2-3 جنسیت دستور ی........................................................................................ 15

 

2-2-4 زمان دستور ی و غیردستور ی...................................................................... 15

 

2-2-5 ابدیت دستور ی و اهمیت زبان نوشتاری........................................................ 15

 

2-2-6 الگوگیری از مقولات زبان خارجی برای تدوین زبان مقصد............................. 16

 

2-2-7 آمیزش دستور در زمانی و هم زمانی.............................................................. 16

 

2-2-8 اجزاء کلام قبل از ساختارگرایان.................................................................... 17

 

2-3 ساختارگرایان به زبان چگونه نگاه می کردند؟................................................................... 17

 

2-3-1 ساختارگرایان و مهارت صحبت کردن........................................................... 18

 

2-3-2 ساختارگرایان و هم زمانی و در زمانی........................................................... 18

 

2-3-3 ساختارگرایان و شبکیه زبان.......................................................................... 19

 

2-3-4 ساختارگرایان هم نشینی و جانشینی.............................................................. 19

 

2-3-5 ساختارگرایان و جنبه فیزیک زبان................................................................. 20

 

2-3-6 ساختارگرایان و معنی................................................................................... 20

 

2-4 روش بررسی و یا تحلیل دوگانه از دیدگاه ساختارگرایان................................................... 21

 

2-5 سازهای پیاپی در ساختارگرایان....................................................................................... 24

 

2-6 نارسائی تجربه سازه در ساختارگرایان.............................................................................. 25

 

2-7 نگاه به زبان قبل از سوسور............................................................................................. 27

 

2-8 تحولات ساختارگرایی بعد از سوسور............................................................................... 28

 

2-9 ساختارگرایان (توصیف گرایان)....................................................................................... 33

 

2-10 انقلاب جدید نگاه به زبان بعد از ساختارگرایان (رویکرد زایشی و چامسکی).................... 37

 

2-11 نگاه نقش گرایان به زبان............................................................................................... 45

 

2-12 نقش گرایان و گونه های کاربردی یا سیاق سخن............................................................ 48

 

2-12-1 رسمی...................................................................................................... 48

 

2-12-2 مشروتی، صحبت یا گفتگو کردن با گروه کوچک ناشناس و غریبه................. 49

 

2-12-3 سبک تصادفی........................................................................................... 49

 

2-12-4 سبک صمیمانه........................................................................................... 49

 

2-12-5 سبک بسیار خشک.................................................................................... 50

 

2-12-6 سبک دست پا شکسته................................................................................ 50

 

2-13 نقش گرایان و توانش ارتباطی....................................................................................... 50

 

2-13-1 توانش کلامی که گاه جزئی از توانش اجتماعی- زبانی به حساب می آید یعنی

 

دانش چگونگی آغاز کردن و تمام کردن به مکالمه..................................................... 51

 

2-13-2 توانش اجتماعی زبان................................................................................. 51

 

2-13-3 توانش دستور ی........................................................................................ 51

 

2-13-4 توانش جبرانی یا راهبردی.......................................................................... 51

 

2-14 نگاه به زبان در ایران.................................................................................................... 52

 

2-15 نگاه به یادگیری وا نسان............................................................................................... 54

 

2-15-1 نگاه به یادگیری و انسان قبل از ساختارگرایان.............................................. 54

 

2-15-2 یادگیری از دیدگاه ساختارگرایان................................................................. 55

 

2-15-3 یادگیری و روان شناسی شناختی................................................................. 57

 

2-15-3-1 حافظه حسی.................................................................................. 57

 

2-15-3-2 حافظه کوتاه مدت.......................................................................... 58

 

2-15-3-3 حافظه بلند مدت............................................................................ 58

 

2-15-3-4 راهبردهای شناختی......................................................................... 61

 

2-15-3-5 راهبردهای فراشناختی..................................................................... 62

 

2-15-3-6 رده بندی کردن.............................................................................. 62

 

2-15-3-7 یادگیری معنادار و طوطی وار.......................................................... 63

 

2-15-3-8 دانش عملی یا عملیاتی و دانش خبری............................................. 63

 

2-15-3-9 پردازش نزولی............................................................................... 64

 

2-15-3-10 پردازش صعودی.......................................................................... 64

 

2-15-3-11 یادگیری پیاپی و پردازش موازی.................................................... 65

 

2-15-3-12 یادگیری استنتاجی و یادگیری استقرایی........................................... 65

 

2-15-4 نگاه به یادگیری – رویکرد انسان گرایانه...................................................... 66

 

2-16 متغیرهای مربوط به یادگیرنده........................................................................................ 69

 

2-16-1 سن.......................................................................................................... 69

 

2-16-2 جنس....................................................................................................... 69

 

2-16-3 متغیر شناختی............................................................................................ 70

 

2-16-4 روش شناختی........................................................................................... 70

 

2-16-4-1 وابسته به میدان و ناوابسته به میدان.......................................................... 71

 

2-16-4-2 سازش کننده و غیرسازش....................................................................... 71

 

2-16-4-3 جزئی نگر و کلی نگر............................................................................ 71

 

2-16-4-4 توانایی ذاتی و استعداد........................................................................... 72

 

2-16-5 راهبردهای یادگیری................................................................................... 72

 

2-16-6 متغیر عاطفی ............................................................................................ 73

 

2-16-7 متغیر اجتماعی و فرهنگی........................................................................... 75

 

2-17 روش آموزشی با دیدگاه زبان شناسی ساختارگرایان........................................................ 76

 

2-17-1 رویکرد ................................................................................................... 78

 

2-17-2 نظریه یادگیری ......................................................................................... 81

 

2-17-3 طرح درسی.............................................................................................. 84

 

2-17-4 اهداف ..................................................................................................... 84

 

2-17-5 برنامه درسی............................................................................................. 85

 

2-17-6 انواع فعالیت های یادگیری و تدریسی......................................................... 87

 

2-17-7 نقش زبان آموز.......................................................................................... 91

 

2-17-8 نقش معلم................................................................................................. 92

 

2-17-9 نقش مطالب آموزشی................................................................................. 93

 

2-17-10 رویه....................................................................................................... 94

 

2-18 روش آموزشی پیش نقش گرایان................................................................................... 97

 

2-19 رویکرد ارتباطی.......................................................................................................... 101

 

2-19-1 کلاس های ارتباطی.................................................................................. 103

 

2-19-2 مواد درسی ............................................................................................. 103

 

2-19-3دانش آموز................................................................................................ 104

 

2-19-4 معلم........................................................................................................ 105

 

2-19-5 مهارت شنیدن.......................................................................................... 106

 

2-19-6 مهارت سخن گفتن و آموزش زبان به صورت کاربردی................................ 109

 

2-19-7 مهارت خواندن و آموزش زبان بصورت کاربردی........................................ 112

 

2-19-8 مهارت نوشتن و آموزش زبان بصورت کابردی............................................ 113

 

2-20 پیشینه تحقیق در مورد رویکرد نقش گرایان و ساختار گرایان.......................................... 115

 

فصل سوم: روش

 

3-1 مقدمه.......................................................................................................................... 120

 

3-2 نوع تحقیق................................................................................................................... 120

 

3-3 روش تحقیق................................................................................................................ 121

 

3-4 واحد تحلیل................................................................................................................. 123

 

3-5 جامع آماری................................................................................................................. 124

 

3-6 تعیین حجم نمونه......................................................................................................... 124

 

فصل چهارم: تجزیه و تحلیل یافته ها در جدول

 

4-1 مقدمه.......................................................................................................................... 126

 

4-2 تجزیه و تحلیل داده ها در جدول................................................................................... 126

 

4-3 طرح مسأله و طرح فرضیه های پژوهش و جمع بندی...................................................... 126

 

فصل پنجم: نتیجه گیری

 

5-1 مقدمه.......................................................................................................................... 137

 

5-2 نتیجه........................................................................................................................... 137

 

5-3 پیشنهادات عملی.......................................................................................................... 138

 

5-4 پیشنهادات علمی.......................................................................................................... 139

 

منابع................................................................................................................................... 140

 



توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود



موضوعات مرتبط:

برچسب‌ها: بررسی تأثیر رویکرد ساختارگرا و نقش گرا بر مهارت صحبت کردن در بین زبان آموزان ایرانی،

ادامه مطلب
[ ۱۴ دی ۱۳۹۸ ] [ ۰۵:۰۵:۰۳ ] [ مهی ]
[ نظرات (0) ]

فایل های پروژه اجرایی ساختمان 7 طبقه طراحی شده با سیستم سقف مجوف یوبوت

پروژه اجرایی ساختمان 7 طبقه طراحی شده با سیستم سقف مجوف یوبوت در تهران


مشخصات فایل
تعداد صفحات 1
حجم 18 کیلوبایت
فرمت فایل اصلی zip
دسته بندی عمران و ساختمان

توضیحات کامل

پروژه اجرایی ساختمان 7 طبقه طراحی شده با سیستم سقف مجوف یوبوت در تهران

این پروژه برای کسانی است که با طراحی سازه آشنایی کامل دارند.

شامل کلیه فایلها:

دفترچه محاسبات،

دستورالعمل کامل مربوط به بتن سقف یوبوت،

با آخرین اصلاحات و تغییرات آیین نامه ها.

فروش این محصول به تعداد محدود می باشد.

فایل اصلی ETABS  محاسبات ساختمان

فایل ETABs کنترل ترک خوردگی و یا عدم ترک خوردگی دیوار برشی

فایل ETABS جهت کنترل دیوار برشی برای 100 درصد نیروی زلزله

فایل ETABS برای بدست آوردن پریود سازه

فایل ETABs برای کنترل دریف طبقات

فایل ETABS برای انتقال بار های استاتیکی به SAFE

فایل کنترل  خیز و طراحی سقف ها با SAFE  ورژن 12

فایل طراحی فونداسیون با SAFE ورژن 12

فایل طراحی دیوارهای حائل

فایل Auto CAD نقشه های کامل اجرایی سازه



موضوعات مرتبط:

برچسب‌ها: فایل های پروژه اجرایی ساختمان 7 طبقه طراحی شده با سیستم سقف مجوف یوبوت .،

ادامه مطلب
[ ۱۳ دی ۱۳۹۸ ] [ ۰۴:۵۴:۲۰ ] [ مهی ]
[ نظرات (0) ]

پاورپوینت بررسی معماری کاروانسرای رباط کریم (حاج کمال، فتحعلیشاهی)

اورپوینت بررسی معماری کاروانسرای رباط کریم (حاج کمال، فتحعلیشاهی)

در این فایل کاروانسرای رباط کریم (حاج کمال، فتحعلیشاهی) واقع در جاده ساوه -تهران مورد تحلیل قرار گرفته است. این فایل در قالب پاورپوینت ودارای 26 اسلاید قابل ویرایش برای رشته معماری تهیه شده است.


مشخصات فایل

تعداد صفحات 26
حجم 2749 کیلوبایت
فرمت فایل اصلی ppt
دسته بندی معماری


توضیحات کامل

پاورپوینت بررسی معماری کاروانسرای رباط کریم (حاج کمال، فتحعلیشاهی)

 

مصالح بکار رفته در این بنا سنگ ؛ آجر؛ ملات گل و گچ است و تنها تزیینات کاروانسرا آجر کاری است. کاروانسرای رباط کریم دارای 2 کتیبه است که روی یکی از آنها تاریخ 1240 و نام بانی "آقا کمال" حک شده است. این کاروانسرا در اداره کل میراث فرهنگی استان تهران به ثبت رسیده است...

 

فهرست مطالب

این فایل شامل بخش های زیر است:

قدمت

موقعیت

مصالح وساختار

پیشینه وجه تسمیه

مرمت

سبک بنا

حجم سه بعدی

پلان

مقطع

بررسی حجره ها

تزیینات

و...

 

 


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود



موضوعات مرتبط:

برچسب‌ها: اورپوینت بررسی معماری کاروانسرای رباط کریم (حاج کمال، فتحعلیشاهی)،

ادامه مطلب
[ ۱۳ دی ۱۳۹۸ ] [ ۱۱:۰۴:۱۰ ] [ مهی ]
[ نظرات (0) ]

پاورپوینت مصاحبه بالینی و انواع آن

پاورپوینت مصاحبه بالینی و انواع آن در 54 اسلاید بسیار زیبا و قابل ویرایش آماده ارائه با اسلایدشو با فرمت pptx و رعایت تمامی استانداردهای زبان فارسی


مشخصات فایل
تعداد صفحات 54
حجم 4206 کیلوبایت
فرمت فایل اصلی pptx
دسته بندی پاورپوینت

توضیحات کامل

پاورپوینت مصاحبه بالینی و انواع آن در 54 اسلاید بسیار زیبا و قابل ویرایش آماده ارائه با اسلایدشو با فرمت  pptx و رعایت تمامی استانداردهای زبان فارسی

 

فهرست مطالب

تعریف مصاحبه

مصاحبه کلینیکی

انواع مصاحبه کلینیکی

مصاحبه پذیرش و قبول بیمار

مصاحبه تاریخچه فردی

مصاحبه وضعیت روانی

مصاحبه پیش و بعد از انجام تست

مصاحبه زمان های بحرانی

مصاحبه قبل از درمان

کاربرد مصاحبه

جدول مصاحبه تشخیصی برای کودکان

 

بخشی از متن

تعریف مصاحبه

 تعاریف متعددی برای مصاحبه توسط متخصصین به عمل آمده ازآن جمله:

1- تعریف مصاحبه به نظر« بیگنام» و« مور» :مصاحبه گفت وشنودی است جدی که هدفی غیرازلذت حاصله ازگفت وشنودمی باشد.

طبق این تعریف مصاحبه دارای اهداف زیراست:

- جمع آوری اطلاعات

- آگاهی دادن و مطلع ساختن

- تحریک و برانگیختن

2- تعریف مصاحبه از نظر« سایموندز»:

مصاحبه فنی است که هدف آن جمع آوری اطلاعات درجریان مذاکره خصوصی یاگروهی است شخص ضمن مراجعه به مصاحبه کننده سرگذشت خودراتعریف کرده،نظرات شخصی خودرادرباره مسائل اظهارمی کندوبه سوالات مربوط به مسأله موردمطالعه یا پرسشنامه جاری پاسخ میدهد.طبق این تعریف مصاحبه ممکن است شامل کاربردفنون مشاهده وطبقه بندی باشدکه با فن پرسشنامه جنبه های مشترکی دارد.

3- تعریف مصاحبه ازنظر« وینز»:

مصاحبه کنش متقابلی است برای رسیدن به هدفی که آگاهانه انتخاب می گردد درمصاحبه،مصاحبه گردرتقابل بامصاحبه شونده روندمصاحبه رابطورعمومی بامسؤلیت رهنمون ساختن مصاحبه بطرف هدف اداره می کند.

 و ...



موضوعات مرتبط:

برچسب‌ها: پاورپوینت مصاحبه بالینی و انواع آن،

ادامه مطلب
[ ۱۲ دی ۱۳۹۸ ] [ ۰۹:۴۲:۳۷ ] [ مهی ]
[ نظرات (0) ]

پکیج (پروتکل) درمان شناختی رفتاری برای اختلال اضطراب اجتماعی (فوبی اجتماعی)

پکیج (پروتکل) درمان شناختی رفتاری برای اختلال اضطراب اجتماعی (فوبی اجتماعی)

پکیج (پروتکل) درمان شناختی رفتاری برای اختلال اضطراب اجتماعی (فوبی اجتماعی) در 54 صفحه فارسی در قالب فایل ورد قابل ویرایش


مشخصات فایل

تعداد صفحات 54
حجم 83 کیلوبایت
فرمت فایل اصلی doc
دسته بندی پکیج های درمانی روانشناسی


توضیحات کامل

پکیج (پروتکل) درمان شناختی رفتاری برای اختلال اضطراب اجتماعی (فوبی اجتماعی) در 54 صفحه فارسی در قالب فایل ورد قابل ویرایش

 

توضیحات ابتدائی

آماده شده در 6 جلسه درمانی

بصورت آموزش گروهی و فردی و دارای توضیحات کامل هر جلسه

54 صفحه ورد (53 صفحه مطلب و 1 صفحه منابع)

قابل ویرایش با فونت B lotus سایز 14 و فاصله خطوط 1.5

دارای رفرنس معتبر و به شیوه APA

 

توجه : متن جلسات داخل فایل دقیقا به همین شکلی است که در توضیحات پایین آمده است. چنانچه اینجا شرح خاصی برای جلسه نمیبینید، داخل فایل نیز به همین صورت است. چنانچه شرح جلسه اینجا آورده شده باشد، یعنی فایل دریافتی نیز حاوی شرح جلسات است.

 

فهرست مطالب

جلسه اول- ارزیابی و آموزش روانی

جلسه دوم - آرام سازی

جلسه سوم - بازسازی شناختی (۱)

جلسه چهارم - بازسازی شناختی (۲)

جلسه پنجم- مواجهه

جلسه ششم - مواجهه و بازسازی شناختی

پیوست

کار برگ تشخیص موقعیت های اضطراب زا و اجزاء اضطراب

کار برگ پایش افکار اتوماتیک

کاربرگ مقابله با افکار خود آیند

کاربرگ بازسازی شناختی

کاربرگ فهرست موقعیت های شایع اضطراب اجتماعی

کار برگ افکار اتوماتیک در مورد درمان

برگه اطلاعات تحریف های شناختی

کاربرگ درجه بندی موقعیت ها

کاربرگ پایش افکار اتوماتیک

منابع

 

نمونه ای از جلسات که در این پروتکل وجود دارد

جلسه اول- ارزیابی و آموزش روانی

اهداف:

1. ایجاد ارتباط

۲. ارزیابی اضطراب اجتماعی

۳. آموزش روانی

وسایل مورد نیاز:

۱. پرسشنامه مختصر اضطراب اجتماعی

۲. راهنمای مداخله مختصر در اضطراب اجتماعی

مروری بر جلسه

هدف از این جلسه، برقراری ارتباط درمانی با مراجع است تا اضطراب کمتری را در جلسه تجربه کند و بتواند با درمانگر مشارکت و همکاری داشته باشد. در وهله دوم، ارزیابی مختصری از اضطراب اجتماعی بیمار به عمل می آید تا براساس آن مداخلات درمانی با وضعیت وی تناسب بیشتری داشته باشد. و در نهایت، اطلاعات پایه ای در مورد این اختلال و علل و درمان آن در اختیار بیمار قرار داده می شود.

1. معرفی موضوع جلسه و ایجاد ارتباط

اهداف جلسه را برای بیمار توضیح داده و برای اینکه بتواند احساس راحتی بیشتری در جلسات داشته باشد یک ارتباط توام با اعتماد با وی برقراری کنید. سعی کنید جلسات را بگونه ای برنامه ریزی کنید که دسترسی بیمار به خدمات درمانی راحت بوده و از تشدید اختلال جلوگیری شود. برای این منظور در ابتدای کار جلسات را زمانی بگذارید که مرکز خیلی شلوغ نیست و یا بیمار کمتر مجبور باشد تا منتظر بماند و یا از خود بیمار سوال کنید که ترجیح می دهد زمان جلسات چه موقع باشد، اطلاعات دقیقی در مورد ساعت، زمان و کجا می تواند منتظر بماند - ترجیحا در یک مکان خلوت - ارائه دهید، قبل از شروع جلسات درمان در مورد فرایند درمان توضیح کلی ارائه دهید و در مورد نگرانی های وی سوال کنید و در نهایت، بخاطر داشته باشد تغییر درمانگر برای این افراد ممکن است استرس آور باشد. بنابراین تا جای ممکن از چنین اتفاقی پیشگیری کنید.

۲. ارزیابی

این اختلال معمولا در نظام مراقبت اولیه کمتر تشخیص داده می شود و در صورتی که با افسردگی همراه باشد، معمولا این اختلال افسردگی است که به آن توجه می شود و مورد درمان قرار می گیرد و لذا اضطراب اجتماعی تشخیص داده نشده باقی می ماند. بنابراین، کارشناسان مراقبت اولیه باید نسبت به شناسایی و تشخیص دقیق این اختلال حساس باشند.

برای ارزیابی این اختلال ابزارهای متعددی وجود دارد که یکی از کوتاهترین آن ها پرسشنامه کوتاه سه سوالی فوبی اجتماعی است. در این پرسشنامه از فرد می خواهند تا به هر سوال از ۰ تا ۴ یک نمره بدهد و سپس براساس مجموع نمرات وی، در مورد وی تصمیم گیری می شود. در زیر این سوالات آمده است:

1. ترس از خجالت زده شدن باعث می شود از انجام یک سری کارها و یا صحبت با مردم اجتناب کنم

۲. من از موقعیت هایی که در آن مرکز توجه هستم، اجتناب می کنم

۳. بدترین ترس های من خجالت زده شدن و یا احمق جلوه کردن است

0= اصلا، 1= یک کمی ۲= تا اندازه ای 3= خیلی زیاد ۴= شدید

اگر نمره فرد ۶ یا بالاتر شود باید برای مورد ارزیابی جامع قرار گیرد. اگر خود شما آموزش کافی را برای ارزیابی جامع این اختلال دریافت نکرده اید باید وی را به متخصص ارجاع دهید.

وقتی مشخص شد که بیمار دچار اختلال اضطراب اجتماعی است، برای اینکه بتوانید یک تصویر اجمالی از ماهیت اضطراب اجتماعی وی به دست آورید، حیطه های زیر را مورد ارزیابی قرار دهید:

1. کدام موقعیت های اجتماعی بیمار را دچار اضطراب می کند و یا از آن اجتناب می کند؟

۲. بیمار می ترسد در این موقعیت ها چه اتفاقی بیفتد؟

۳. در موقعیت های اجتماعی چه علائم اضطرابی را تجربه می کند؟

۴. چه دیدگاه یا تصویری در مورد خود دارد؟

۵. در موقعیت های اجتماعی به چه چیز بیش از همه توجه دارد؟

۶. بعد از موقعیت اجتماعی چه افکاری دارد؟ و چطور موقعیت را تحلیل می کند؟

۷. آیا مواد و الکل مصرف می کند؟

 

چرا اعتماد به ما ؟

وبسایتی که هم اکنون در آن قرار دارید زیر مجموعه سایت آفمَس به نشانی (ofmas.ir) می باشد و شما را به فروشگاه فایل آفمَس برای خرید انتقال می دهد. فروشگاه آفمَس دارای نماد اعتماد الکترونیک از وزارت صنعت، معدن و تجارت می باشد که در صفحه اصلی این سایت قابل مشاهده است .


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود



موضوعات مرتبط:

برچسب‌ها: پکیج (پروتکل) درمان شناختی رفتاری برای اختلال اضطراب اجتماعی (فوبی اجتماعی)،

ادامه مطلب
[ ۱۲ دی ۱۳۹۸ ] [ ۰۵:۵۸:۱۷ ] [ مهی ]
[ نظرات (0) ]

دانلود سوالات آیین نامه اصلی قبولی 100%

سوالات آیین نامه اصلی قبولی 100%

نمونه سوالات اصلی آیین نامه راهنمایی و رانندگی 17 نمونه

دانلود سوالات آیین نامه اصلی قبولی 100%

آیین نامه
راهنمایی و رانندگی
سوالات
سوالات اصلی آیین نامه
دسته بندی آموزشی
فرمت فایل pdf
حجم فایل 5266 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 69

نمونه سوالات اصلی آیین نامه راهنمایی و رانندگی 17 نمونه

بیش از 500 عدد سوال 4 گزینه ای

به همراه پاسخ 

فرمت فایل :pdf

دانلود سوالات آیین نامه اصلی قبولی 100%



موضوعات مرتبط:

برچسب‌ها: دانلود سوالات آیین نامه اصلی قبولی 100%،

ادامه مطلب
[ ۱۲ دی ۱۳۹۸ ] [ ۱۲:۳۴:۰۴ ] [ مهی ]
[ نظرات (0) ]
[ ۱ ][ ۲ ][ ۳ ][ ۴ ][ ۵ ][ ۶ ][ ۷ ][ ۸ ][ ۹ ][ ۱۰ ][ ۱۱ ]